torsdag 6 oktober 2011

Ny leverentör - Olsson&Jensen



Att jag bestämt mig för att gå över till Mac från PC just idag, när nyheten om Steve Jobs död annonseras, känns ju som en mycket märklig slump. Nåja, här sitter jag i alla fall och konstaterar att jag är en oerhörd vanemänniska. Dator som dator kan man tycka, men ingenting på min Mac fungerar ju som den gamla PC:n gjorde. Och varför heter internet-ikonen något så märkligt som Safari?! Varför heter den inte bara internet...

Nåja, jag fortsätter lära känna min nya förtrogna och hoppas att vi snart är goda vänner. Snygg är han i alla fall.

Vi kan också stolt meddela att vi nu också blir återförsäljare av fantastiska Olsson&Jensens produkter. Det ser jag väldigt mycket fram emot, där kommer ni hitta en massa fint! Mer information kommer inom kort!






Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar