fredag 21 oktober 2011

HAPPY

Canvastavlor med budskap som skymtas i spegeln, från 269 - 349 kr hos Dreams of Molly

Hjärta litet 59 kr, hjärta stort 79 kr från Dreams of Molly


Tack Molly H Åsell,  5 år, för inspirationen till den här skapelsen!


Idag är en ny dag - tack och lov! Igår var en sådan riktig skräpdag, ni vet en sådan när ingenting känns helt hundra. Man vaknar helt enkelt på fel sida och sedan går det liksom inte över. Barnen är gnälligare än vanligt, to-do-listan har vuxit sig så lång att den inte längre får rum på pappret och tröttheten ligger som en blöt filt över en. När jag slängde mig in i affären som hastigast för att köpa lite mjölk till kaffet så är det precis som att kvinnan i affären ser att jag är på uselt humör. När jag står där och gräver i mejerihyllan kommer hon fram till mig och säger: Vilken ursnygg tröja du har, den klär dig verkligen! 

Helt plötsligt var all stress och ilska som bortblåst och jag gick med glada steg och betalade min mjölk. Log tacksamt mot den vänliga kvinnan som hade vett att gå fram till mig och ge mig en komplimang, trots att jag förmodligen såg ut som Fröken surtant. 

Idag är vi HAPPY! Happy, happy, happy! Mest happy är vi nog för att vi redan nästa vecka får våra efterlängtade nya varor från Olssen & Jensen. Direkt när de kommer så lovar vi att lägga upp dem på hemsidan så att ni kan gå in och kika runt. Ni kommer inte bli besvikna!

De saker ni ser på fotografierna ovan är loppisfynd rätt igenom. Det får bli en liten försmak på allt som snart kommer att läggas ut i butiken - våra second hand prylar! Tanken är att ni ska kunna få köpa vackra saker som vi hittar runtom på loppisar, allt sånt kommer finnas under fliken "Månadens second hand" i butiken. 

Nu tar vi helg! Full fart mot helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar