måndag 10 oktober 2011

Beställningen är gjord

foto: Olsson & Jensen

Nu är varorna från Olsson & Jensen beställda och det finns mycket fint att se fram emot i webbshopen inom kort. Allt ifrån bokstäver i rostig plåt, silver och gjutjärn till fantastiska ljusstakar, kuddar och annat finfint! Och en och annan juldekoration minsann...

Jag har inte riktigt kläm på det här med min nya Mac än och i sanningens namn saknar jag min gamla PC. Jag får inte till det med allt än men skam den som ger sig...Hade hoppats kunnat få in lite roliga bilder, men det vill sig liksom inte alls idag.


2 kommentarer:

  1. I found your blog via Anna-Malin.
    I like your blog very much. It´s stunning!!!!
    I´m your new follower.
    Hugs from Germany,
    Tanja

    SvaraRadera
  2. Dear "Amtolula",
    Thank you so much for your beautiful words, you made my day. Actually you made my whole week. Thank you, thank you, thank you!

    /Madelene
    Dreams of Molly

    SvaraRadera