tisdag 4 oktober 2011

Jag tar två, tack!



Äntligen är dagen här, då man med gott samvete kan äta flera kanelbullar i rad utan att skämmas det minsta.

Vilken kanondag det här är, paketen med era beställda varor skickades iväg i morse. Från norr till söder ska de, emaljskyltar i olika färger och former tog upp DHL:s lilla bil idag. Sitter och inväntar posten också, om jag inte har fel så kommer det ett paket med fina adressetiketter och annat skoj från tryckeriet idag - allt för att de paketen ni beställer ska vara så fina som möjligt när de når er. Är ni nöjda så är jag nöjd!

Jaha, lite bokföring på det här...Till det tar jag och gör en stor god cappuccino...och plockar fram en stor god kanelbulle, den största jag kan hitta i påsen! Det är jag så värd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar