torsdag 17 november 2011

Välkommen in bakom kulisserna





Välkomna hem till Dreams of Molly, rätt in bakom kulisserna! Vi har ju faktiskt lovat att ni ska få följa med in lite då och då, in genom datorn och ut i verkligheten där vi faktiskt jobbar och gör det vi säger att vi gör. Så här såg det ut i morse. Helt ostylat och inte ett dugg retuscherat som synes. För er som undrar om det är allt jobb som gör att jag ser tröttast ut i hela världen så kan jag lättat säga att: nej, det är inte jobbet som gör att jag ser helt slut ut - det är bara mina två små barn som vägrar sova om nätterna. Just så!

Nu har jag bestämt mig att köpa min Tolix A-stol till kontoret. I svart matt, så att man sitter så snyggt som man bara kan. Tänk om alla företag kunde satsa på snygga, inspirerande kontor till sina anställda - vad mycket det skulle presteras då. Själv blir jag alldeles lycklig av att sitta och titta på min moodboard som omformas varje vecka. Den ger mig massa roliga idéer, vissa som förverkligas och andra inte. Som igår när jag släpade ut min käre man i trädgården med sågen i högsta hugg. Två björkgrenar skulle sågas ner för att hängas upp i taket med juldekorationer på. Lite muttrande var det allt, men sen hokus pokus satt grenarna hopbundna snyggt i taket. Bilder på det visar vi en annan dag. Skaffa er en egen moodboard och sätt upp allt som får er att må bra. Bara fantasin sätter gränser.

Vi ses snart!

3 kommentarer:

  1. Inte för att du ser trött ut tycker jag :), men mot sömnbristen - både din och barnens - rekommenderar jag varmt SHN. Den har räddat livet på hela min familj kan jag säga. Är själv diplomerad SHN-konsult :)

    Anna / Sand´s Drömmar

    SvaraRadera
  2. Hej Anna,
    Hm, menar du att du sitter inne på en lösning och att det inte behöver vara så här ...Låter intressant. Ska kolla upp detta med SHN...Tack för tips, Anna!

    SvaraRadera
  3. Här har du lösningen:

    http://www.annawahlgren.com/forum/index.php

    http://www.annawahlgren.com/index.php/shopproduct/svenska/root-category/internationella-sova-hela-natten

    SvaraRadera