torsdag 24 november 2011

Bloggsmicker, Tolixstol och adventsförberedelser




Nu är juldekorationer inför första advent uppe och oj vad mysigt det är varenda år. I år frångår jag det traditionella att enbart hänga de vackra julstjärnorna i fönstren. De får nu hänga i ett par fönster (kök och sovrum), men i vardagsrum hänger nu istället stjärnor på väggen med vackra band och elsladd eller står dekorativt på ett fåtal platser.

Igår var en fin dag. Att Dreams of Molly fick vara nyhetsstoff på duktiga Lisbeth Williams inspirerande inredningsblogg Creative Living var väldigt smickrande och roligt. Kan inte säga det tillräckligt, tack Lisbeth! När jag satt där, varm i hjärtat så kom ett efterlängtat paket och gjorde dagen ultimat. Efter att ha sparat och dragit in på andra saker och velat fram och tillbaka så slog jag till och köpte en egen julklapp till mig själv - en Tolix A-stol i svart matt som anlände igår. Den är så fin och jag tittar på den med samma blick som jag tittar på min man och våra barn...med kärlek. Den kommer glädja mig i många år framöver.

Bilder på min fina stol får ni imorgon. Då ska jag också visa er den adventskalender jag har gjort i armeringsjärn.

Ha en fin torsdag!
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar