tisdag 3 april 2012

Det var inte igår...


Foto: Bloomingville

Åh, kära nån tänker ni när det helt plötsligt dyker upp ett nytt inlägg här. Det var ju liksom inte igår om vi säger så...och inte i förrgår heller för den delen. I själva verket var det väl en sisådär ett par månader sedan. Minst.

Det är bara det att det här med inredningsbloggandet är det ju så många som gör så mycket bättre. Det är på vår hemsida vi lägger mest krut. Dessutom har det varit lite körigt så vi har fått lägga fokus på det viktigaste - dvs att sälja produkter och skicka paket.    

Idag blev vi uppringda av en inredningstidning, som ville ha med ett av våra bord i sitt senaste nummer. Det är en inredningstidning jag själv i ärlighetens namn inte hade så stor koll på, jag som trodde att jag kunde alla inredningsmagasin utan och innan. De inriktar sig på inredning med ECO-tänk. Så rätt i tiden. Mer om hur och var vi syns, meddelar jag när det kommer i tryck. Då kommer jag också nypa mig lite löst i armen, så att jag förstår att det faktiskt är på riktigt.

Jag önskar er alla en riktigt skön avkopplande påsk - bland kycklingar och påskkärringar.

Det är ni värda!

Madelene
Dreams of Molly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar